niedziela, 22 lipca 2012

Albumik Pejtoon


Witajcie kochane w ten piękny wyjątkowy dla mnie dzień J Cieszę się, że akurat dziś przypadł dzień mojej inspiracji dla Scrap Butiku  w moje 25 urodziny J

Tym razem Gosia przeslała mi papierki, z którymi miałam mały problem, fakt są boskie, wesołe i urocze, ale takie „nie moje”. Mam na myśli papiery firmy American Craft z kolekcji Dear Lizzy Neapolitan, które połączyłam z papierami i dodatkami tekturowymi firmy Fancy Pants (Special Delivery). Na okładce znajdziecie ramkę od Stempel&Karton (moja ukochana) !!

Czaiłam się, kombinowałam i w końcu się udało .. wzięło mnie po 20 a skończyłam o godzinie 0.20 :D Nie ma jak to noc ze scrapem J Wpadłam na pomysł wykonania mini albumiku ze zdjęciami ze Szwecji. Mały, bo ma wielkość 6 x 11 cm, ale jest bardzo grubiutki J Co same możecie zobaczyć na zdjęciach J














Materiały:

8 komentarzy:

  1. Piękny!!! Sto lat Martusia!

    OdpowiedzUsuń
  2. extra-bardzo fajnie Ci wyszedł :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Sto lat sto lat niech scrapi scrapi naaaam!

    albumik słodziutki

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna pamiątka i bardzo pomysłowy :) no i 101 lat ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziiiękuję ślicznie :) To był wyjątkowy (jest) dzień :) Najpiękniejszy w moim życiu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam takie małe grubaski! Uroczy albumik!

    OdpowiedzUsuń