środa, 13 lutego 2013

LO mediowe Inspiruje Olga

dzisiaj chciałam pokazać mediowy LO na papierach Glitz. Ja  po prostu K O C H A M papiery tej marki. same się wszystko robi, wzory mi pasują gramatura też mi pasuje, wszystko mi pasuje czasem myślę że robią je specjalnie dla mnie :) Nie przedłużając oto mój LO




 

chciałabym też zwrócić waszą uwagę na naklejki Bo Bunny , które mnie zachwyciły.  Wielowarstwowe naklejki z grubej tektury.  Ja swoje "popsułam" tzn rozkleiłam trochę i podniosłam motylkom skrzydełka,  w efekcie prezentują się tak:
 Na zdjęciu producenta nie prezentują się okazale ale to naprawdę  fajny dodatek :)





Użyłam:
Papier bazowy
Szary papier z padzika Yours Truly
etykietka z karty do jurnalingu z padzika Bazzil
Etykietka z papieru Glitz z padzika Love you Madly
Naklejki Carta Bella
Etykieta Bo bunny
Bradsik American Crafts
Wykrojnik serwetkowy Magnolia

3 komentarze: