niedziela, 10 lutego 2013

Pastelowa inspiracją Noomiy

Dzisiaj inspiracja Noomiy której małą zajawkę mieliście okazję podziwiać w poście urodzinowym Gosi

Witajcie kochani,
dzisiaj chciałabym pokazać urodzinową kartkę, którą przygotowałam dla naszej Gosi. :)
Chciałam, żeby była bardzo moja, ale z drugiej strony, żeby miała w sobie coś
z Gosi. Nie było to trudne, bo podziwiam jej piękne warstwowe kartki i od samego
początku była dla mnie wzorem.
Postawiłam zatem na warstwy, które obie lubimy, a poza nimi dodałam
trochę wstążeczek, kwiatuszków.
Dominuje mój ulubiony kolor, róż. A od Gosi odgapiłam tuszowania białą
akrylówką, kiedyś widziałam u niej na blogu i BARDZO mi się podobały.

Mam nadzieję, że to połączenie (mnie i Gosi) Was natchnie i może same spróbujecie podobnych eksperymentów :)




5 komentarzy: