poniedziałek, 25 lutego 2013

powiew Wiosny Inspiracja i warsztat Olgi

Hej !!!
Dzisiaj chciałam was zachęcić do przywołania wiosny ! Za oknem szaruga więc warto sięgnąć po "coś optymistycznego". Ja sięgnęłam po Bo Bunny i Glitzy . Dlatego ze uwielbiam i są wg mnie takie właśnie wesołe i optymistyczne. Z glitzów wybrałam love you madly stanowczo ukochana kolekcja . Z bo bunnny po wiosenny papier i naklejki z optymistycznym przekazem

Jeżeli macie ochotę nauczyć się Mediowania i warstwowania "po owczemu" to zapraszam was na warsztaty których sponsorem bedzie Butik. Będziemy pracować oczywiście na Glitzachi Bo Bunny z dwóch najnowszych kolekcji , wykrojnikach Magnolii i masie Marthy Stewart !


A teraz odrobina wiosny mam nadzieję że ucieszy wasze oczy










Do wykonia pracy użyłam:

Małego padzika Glitz Love you Madly
Arkusza naklejek Bo bunny
Papieru w kropeczki Bo bunny
kwiatuszków z Hobby House
Wykrojników Magnolia
serwetkowego
i listeczkowego
Tasiemek gnieciuszków

Oraz odrobiny mediów

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz