czwartek, 14 lutego 2013

Serduszkowe inspiracje - Madzioza

Czy wiecie jaki dziś dzień ?  Tak walentynki :)  w Butiku obchodzimy "dzień od serca" :) Dziś przez cały dzień zaglądajcie ! Będzie można się natchnąć pracami naszego DT i pojawią się też różności o tematyce sercowej do pobrania więc bądźcie czujni !

Zaczniemy Informacjnie. Szeregi naszego DT opuszczają Ladybug oraz Joaśka. Obu dziewczynom dziękujemy za kawał dobrej roboty cudowne inspiracje i życzymy sukcesów na polu scrapowym !!!

Ale nie martwcie się że będzie mniej inspiracji. Dołączyła bowiem do Nas Madzioza ( od kilku dni wisi jej banerek wiec bystre oko mogło już wypatrzeć tę zmianę )

Kilka słów od Magdy :

Niezmiernie mi miło, że Gosia zaprosiła mnie do zespołu projektowego Scrap Butiku. Od dawna podziwiałam prace z korowanymi stempelkami Magnolii jak również same stemple, które królują w Scrap Butiku.  Na zlocie Scrapbookingu w Warszawie podpatrywałam technikę kolorowania stempli. Postanowiłam spróbować-miałam okazję kupic swoje pierwsze Tildy i...wciągnęło mnie bardzo:)
Uwielbiam różne formy scrapbookingu od małych jak tagi, zawieszki do dużych jak LO i albumy.
W pracach pokazuję uniwersalność materiałów na których pracuję, dodatków,papierów i mediów. Lubię nowe wyzwania-próbuję nowych technik i form co sprawia mi dużo radości.
Scrapbooking to dla mnie forma zachowania wspomnień i wyrażania siebie( jak również technika tworzenia ozdób, upominków, pamiątek i kartek), która daje mi ogromną radość i przyjemność  od 2005 roku:)


Magda debiutuje na blogu przeuroczą pracą z Tildą




Kiedy otrzymałam materiały do pracy ze Scrap Butiku,nie mogłam przestać się w nie wpatrywać..Trwało to jakiś czas i zaraz zabrałam się do kolorowania i klejenia. Powstała pastelowa karteczka z cudną Tildą grajacą w klasy-pamiętacie tą grę z dzieciństwa? Ja pamiętam:)
Tak więc Tilda skacze sobie w otoczeniu różu i błękitu na papierach Magnolii:) Wykrojnikowe seduszko to motyw przypominajacy nam o zbliżającech się Walentynkach;)







Magda użyła
Tildowego stempla
Tego papieru
Różyczek
Półperełek
Dziurkacza brzegowego

4 komentarze: