poniedziałek, 11 marca 2013

Inspiracja ze zdjęciem Pejtoon

Nie umiem leżeć w łóżku chora kiedy obok przydasie, 2 dni wytrzymałam! Trzeciego już nie i przygotowałam dla Was isnpirację ze zdjęciem!
Nie wiem czy wszyscy już o tym wiedzą, ale do Scrap Butiku trafiły przeróżne media! Dlatego chciałam zrobić coś mediowego. W Łodzi miałam wielką przyjemność pobawić się mediami na warsztatach u kochanej Owieczki, sporo się dowiedziałam o nich i najwyraźniej mnie wciągnęło! Oj tak! I to na maksa J
Postanowiłam zrobić ramkę z bardzo ważnym dla mnie zdjęciem, z zeszłorocznego zlotu scrapbookingu z moją kochaną Joaśką, a że wiosna tuż tuż nie mogło zabraknąć kwiatków oraz … TILDUSI
Wystaczył kawałek papieru, kanwa, media w postaci mgiełek i gesso, do tego maska, kilka wycinanek z wykrojników, tekturka . Całości uroku dodają elementy z masyclay MS!




Do wykonania rameczki Marta użyła:
Stempla z Tildą
Papieru w różyczki
Wykrojnika Magnolia
Wykrojnika płotkowego
Białej Masy Marthy S
Zestawu formek silikonowych
Gessa
Oraz mgiełki barwiącej

3 komentarze:

  1. Widzę, że Kreatywnym nawet choroba niestraszna ;) Życzę zdrówka! A ramka - prawdziwe cudo!

    OdpowiedzUsuń
  2. Super !! Bardzo mi się podoba !! i szybkiego powrotu do zdrowia aż boję się co zobaczę jak wyzdrowiejesz :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślicznie dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń