czwartek, 11 lipca 2013

Witamy w DT Scrap Butiku Moriony!

Z przyjemnością informujemy że do naszego DT dołączyła nowa projektantka.  
Witamy serdecznie Moriony !
Moriony jest ekspertem od kolorów i śmiałych kompozycji. Dziś pierwsza bardzo inspirująca energetyczna praca Ani . - Interpretacja niebieskiego tematu.

----------------------------------------------------------------------------------------------------


Witam serdecznie w moim debiutanckim poście na blogu Scrap Butiku. Nazywam się Ania Komenda. Niektórym znana jestem jako Moriony. Od dzisiaj będę, wraz z resztą ekipy, starała się Was zainspirować do twórczych eksperymentów z papierem.
Na pierwszy ogień przygotowałam pracę w niebieskiej palecie barw, wpisującą się w lipcową inspirację cytatem.
Stworzyłam mediowe tło na płóciennym panelu, na którym ułożyłam kompozycję ze zdjęć i dodatków. Wykorzystałam cudne, pastelowe papiery American Crafts a kolekcji "My girl". Już od kilku ładnych dni leżakują one na moim biurku pchając się na każdą pracę :) Kolekcja ta bogata jest w dodatki: naklejki, banerki, wstążeczki. Na moim panelu wykorzystałam materiałowe naklejki, których oryginalna tekstura wzbogaca fakturę projektu i dodaje mi lekkości i dziewczęcego charakteru, bo przecież niebieski kolor nie kojarzy się na pierwszy rzut oka z dziewczyńską pracą.








Do wykonia pracy Ania użyła

Papieru American Crats
Materiałowych naklejek American Crafts
Papieru Savannah American crafts
Gesso
Kosteczek 3d
Błekitnej mgiełki

Niebieskiego tuszu

1 komentarz: