niedziela, 13 marca 2016

Inspiracja Karoliny Czajkowskiej

Hej! Nadszedł marzec, a w marcu moja cierpliwość w oczekiwaniu na wiosnę sięga naprawdę zenitu. Każdego dnia wypatruję pierwszych oznak, czekam aż poczuję ją w powietrzu i każdego dnia jestem zła, gdy to się nie dzieje ;) Gdybym mogła, zatańczyłabym specjalny indiański taniec przywołujący, ale po pierwsze nie wiem, czy taki w ogóle istnieje, a po drugie, umówmy się - indiański tancerz ze mnie żaden ;)... Dlatego też wolę się skupić na przywoływaniu wiosny w pracowni. Dzisiaj chciałabym pokazać Wam tego rezultaty. Przygotowałam kartkę w wiosennych jasnych kolorach, za sprawą kolekcji od UHK Gallery - Spring Avonlea. Wykorzystałam również urocze gniazdko z ptaszkiem, które również wybitnie kojarzy mi się własnie z wiosennymi klimatami. Na półkach sklepowych pojawiły się ostatnio wstążki-gnieciuszki - ja użyłam takiej w pięknym żółtym kolorze. Mam nadzieję, że zachęciłam wiosnę do przyjścia chociaż trochę ;) Jak myślicie? 








Materiały:





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz