piątek, 8 kwietnia 2016

Inspiracja Marty Piekarczyk

Dzisiaj chciałam Wam pokazać moją wiosenną  ozdobę. Miałam małą białą klatkę, ale troszkę była nudna. Pomalowałam ją świetną złotą farbą metaliczną Art Alchemy - od Finnabair. Polecam z całego serca tą linię produktów. Farba świetnie kryje, jest mocno nasycona pigmentem, i bardzo wydajna. Do środka klatki wsadziłam małe gniazdko z jajkiem przepiórczym oraz kwiatuszki Prima.  Udekorowałam także klatkę materiałowymi kwiatkami, które lekko zmodyfikowałam ( dodałam pręciki i kryształek ). Dodałam także napis z arkusza z dodatkami, które są już ponacinane i wystarczy tylko je wypchnąć. W sklepie także znajdziecie świetne wstążeczki,  w bogatej kolorystyce. Ja użyłam koloru magenta, tak dla kontrastu. Na sam koniec lekko pobieliłam całą kompozycję gessem.
 








1 komentarz: